Villken är din favorit?

Konichiwa!



Nu undrara jag faktist en sak!
Villken är er största favoorit av Ben and jerrys familjen just nu?
Min största favorit än så länge är faktist Ben and jerrys cookie dough ^__^
Den är min största favorit eftersom den är full med kak deg och stora
choklad bitar yummy yummy! Om ni inte har smakat Ben and jerrys glass
tycker jag apsolut ni borde göra det! Här är bara några exempel
varför du borde göra det!



♥ Första för den är värkligen super duper goood!

♥ Andra är för den är bara gjord på naturliga ämnen (tex grädde istället för e56)

♥ Tredje är för att dom tänker på miljön super bra!!!

♥ Fjärde är för många av glassarna är rättvist märkta mycket bra!!

♥ Femte är för att du bara måste göra det >_<












Det finns säkert mycket mer att lägga till men det va det jag kom på nu ^^
Så nu är det bara att komentera villken ni tycker är godast motivera
gärna ditt svar!













Kommentarer
Postat av: den där Lola

jag älskar alla som har med choklad att göra :) .. xD

2010-03-30 @ 16:54:18
URL: http://nffngfgurtydgfb
Postat av: zingova

haha jag med :D

2010-03-30 @ 18:50:55
URL: http://zingova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0