Vår kläder

Konichiwa!



Tänker apsolut nu till våren skicka efter några söta klänningar!
Men tänker även nu börja sy egna söta vår klänningar ^__^
Så har börjat leta inspreration till min stil och till söta klänningar jag kan sy!
Eftersom jag inte är särsligt begåvad på att sy så får det inte bli för svåra
klänningar/kjolar! Men kan bara inte låta bli att visa dom här söta bilderna från
Angelic pretty! Älskar värkligen dom här undebara bilderna man får super
mycket insperation av alla deras bilder!! Varför kan vi i Sverige inte ha sånna här
gulliga bilder ^^ ? Allting skulle så mycket gulligare då!
Min apsoluta favorit är den längst upp!




















Kommentarer
Postat av: den där Lola

dom två längst ner tycker jag e finast :)

2010-03-23 @ 16:46:35
Postat av: den där Lola

absolut verkligen inspiration haha xD

2010-03-23 @ 16:48:46
Postat av: zingova

Mmmmmm dom är ochså undebart söta ^^

2010-03-23 @ 16:59:18
URL: http://zingova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0