Snabbkurs i decora ^__^

Konichiwa!

Här kommer något för er gulliga läsare som vill byta stil till något gulligt!
En super gullig kurs hur man skaffar värdens super sötaste stil! ^__^
Nämligen decora eller Harajuku som det ochså heter!
Decora eller Harjuku är min apsoluta favorit stil av alla japanska stilar
(och andra stilar med) kanske är därför jag ochså har den stilen >_<
Kursen är väldigt kort bara några minuter men man får lära sig sjukt mycket
om stile tex kläder accessoarer smycken frisyrer och mycket mera som är
bra att veta om man vill ha den stilen ^^
Jag är fortfarande "nybörjare" i stilen så för mej som endå vet lite om stilen
fick jag mycket insperation  och lärde mej en massa kul :P




 

 

 

Blev ni sugna att byta till Decora? Gör det ni kommer nog inte ångra :) Ta steg för steg och var inte rädd för alla komentarer man kommer få! Dom tröttnar efter någon vecka ^__^ Man kommer defenetivt få blickar när man tex går på stan!

Kommentarer
Postat av: jenny

jag håller med i början vill man bara flå dom men till slut så tröttnar dom på det och till och med du

2010-03-13 @ 23:21:20
Postat av: lola tjejen du vet

japp och om dom inte tröttnar e de bara att slå ner skiten ^__^

2010-03-14 @ 18:33:41
URL: http://fxbn,.,,kjhgfvcbnm,kjhgvbn
Postat av: zingova

Japp det såklart :) Men man MÅSTE slå dom i ansiktet det syns bäst haha ;P

2010-03-20 @ 12:44:14
URL: http://zingova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0