Scary things and litle bit more of scary things

Konchiwa!

Interjuven gick super bra även om jag var sjukt nervös :)
Åh älskar värkligen Stockholm med alla deras undebara affärer
som man kan köpa super gulliga kläder accessoarer och en massa
massa mer ^__^ Även om shoppingrundan skulle bli kort så blir den
alldrig det när man är i Stockholm haha >_< Tyvärr var en av mina
favorit butiker stängd :( Men hittade en nya liten gullig butik som säljde
serier och anat lite små gulliga saker ^^
Anars är science fiction bokhandeln ett måste när jag är i Stockholm.
Även om jag läser för det mesta manga online!
Men här kommer lite småt och gott vad jag handla!










 

 

 


Kommentarer
Postat av: lola tjejen du vet

aa.. sudden i ju inte så scary då men men xD

2010-03-15 @ 16:44:04
Postat av: zingova

Hmmmmmmm kanske lite endå xD

2010-03-20 @ 12:42:17
URL: http://zingova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0