Reklam?

Konichiwa!



Hittade en rolig video från youtube först trodde jag det inte var en reklam
Den var alldeles för söt för att vara en reklam ^__^
Jag har aldrig tänkt på att en reklam kan göra en så glad!
Det borde vara mer gulligt reklamer även i sverige det skulle göra folk
mycket gladare! Det skulle ochså vara mycket roligare att se på all
reklam på tv om dom var så här söta!
Eller vad tror mina gulliga läsare då?
 Om nu undrar så är den här reklamen såklart japansk >_<









♥ Detta skulle komma upp igår men blogg.se är ju som den är -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

aldrig, också* xD men jag tängte bara fråga.. hur många läsare har du?

2010-04-01 @ 16:45:39
Postat av: zingova

hemligt Neeeee skoja men va menar du i veckan eller varje dag :O

2010-04-01 @ 17:47:33
URL: http://zingova.blogg.se/
Postat av: Teela

du kan ju blogga på devote skapa bloggen och skriv i din blogg du har nu.sen kan du vänta en vecka, radera den här bloggen och börja blogga på devote mitt tips :D

2012-03-17 @ 16:45:09
URL: http://teela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0