Ny frisyr?

Konichiwa!


Funderar på att skaffa någon nya söt frisyr!
Eftersom jag nästan alltid inte är nöjd med mitt hår eftersom
det ofta blir samma ^__^ Har tyvärr ingen fanatsi när det gäller
nya frisyrer! Så nu tänker jag först surfa runt lite ocg få lite insperation
inan jag klipper mej igen. Antagligen blir det någon ting med lugg igentligen
tycker jag inte lugg passar så bra på mej men det är värkligen super gulligt!
Men hittade den här gulliga bilden på google!
Älskar värkligen hur dom här söta tjejerna klär sig och deras gulliga frisyrer
går bara inte att beskriva! Skulle super gärna villja färga håret i dock rosa!
Ni går gärna tipsa mej om söta frisyrer och bilder då blir jag super glad! ^^

 





















 

 

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0