Nana

Konichiwa!



Här kommer ett litet inlägg om manga!
Jga tänkte att mina läsare kanske vill ta del i min lilla manga värd
och få reda på lite om mina favoriter och dom jag hatar ^__^
Men här kommer faktist en nya bok jag har börjat läsa nu!
Vi får se om den är bra hoppas det eftersom jag inte hunnit med så mycket
manga på den senaste tiden vill jag gärna hitta något nytt och bra!
men har någon där ute läst den och vet om den är bra eller inte :o
Jag har kommit ganska långt i den och tycker den hitilst är bra!


Här är lite om va den handlar om så hoppas ni gillar det!

This is the story of two 20-year-old women who share the same name.
Even though they come from completely different backgrounds,
they somehow meet and become best friends.


The world of Nana is a world exploding with
music, fashion, gossip and all-night parties.







Jag kan har råkat kopiera så allt inte blev med men anars är det
bara gå in på www.onemanga.com där jag har lånat texten!
Där kan ni även läsa massor av annan manga helt gratis >_<
Bilden har jag ochså lånat där ifrån!



Men nu ska jag läsa ut Naruto nr 27 som precis kommit ut i Sverige!
Älskar den serier så gå in på Onemanga och läs den!
Det var länge sedan jag läste Naruto! Det beror på att den endast
kommer ut 2-3 månad på svenska!
Min brorsa köper den alltid på svenska :P                 
Jag läser den då alltid på sevnska man vill ju stödja svensk manga!






                                                                                                                                                                 



Kommentarer
Postat av: Anonym

faktiskt, hittils, annars, också* xD och kom ihåg komma tecket också xD men jag bara undrar en sak.. hur många läsare har du?

2010-04-01 @ 16:52:41
Postat av: zingova

lala hemligt menar du i veckan eller per dag :P

2010-04-01 @ 17:49:09
URL: http://zingova.blogg.se/
Postat av: Anonym

i genomsnittet typ :P

2010-04-01 @ 21:07:18
Postat av: zingova

Helt olika från dag till dag så väldigt svårt att säga ^__^

2010-04-01 @ 21:37:51
URL: http://zingova.blogg.se/
Postat av: lola tjejen du vet

men senaste veckan dåå xD

2010-04-02 @ 10:34:26
Postat av: lola tjejen du vet

eller du kanske inte vill säga det på din blogg.. skit i att svara. jag kan fråga på msn i stället :P

2010-04-03 @ 10:26:03
Postat av: juliaah !♥♥

ehm ,, inte för att va taski men sämt blogg, älit !!om du ska fixa den, lite tips:

lär dig stava

lägg upp mer bilder! finns typ ingen på dejj?

sluta va så wnb foki

och uppdatera mer

var mer personlig



ajah de var de jag kom på men listan kan göras lång ,, lycka till

2010-04-03 @ 21:34:43
Postat av: zingova

Ja oj sorry Lola glömmde att svara förlåt meeeeeen jag du fråga på msn istället om du vil :D

2010-04-03 @ 22:13:36
URL: http://zingova.blogg.se/
Postat av: zingova

ja vad ska man säga första frågan vem är du :O ?



1 Jaaa kan stava faktist men jag slarva skriver oftast eftersom jag för det mesta bloggar på kvällen

innan ja skulle göra mer läxor så jag hann inte rätta.lol xD



2. nehe men tänk om jag inte villl lägga uppp bilder på mej själv att jag är väsrsta fula killen.



3. eeeeeh jag va ska man svara på det alltså foki

är inte den enda som kan skriva om söta saker haha looooooooooooooooool



4. Alltså jag kanske inte hinner jag har tex läxor och så kanske jag vill umgås lite med kompisar :D



5. Va fan bloggar behöver inte bara handla om personliga saker nu kanske jag tycker mitt liv suger så då kanske jag bara inte har lust att blogga om mej själv hela tiden. :@



6. Om jag nu ska va riktigt petig skulle jag kunna säga så här TÄNK PÅ STAVNINGEN SJÄLV OCHSÅ! haha jag menar dejj sämt?



7. Men håller med att jag kan vara nogrannare med stavingen!



8. jaah man kansske ska säga tack då men en sak som jag blir riktigt störd på jag är fan inte wnb foki :@ Kanske skriver liknande inlägg men det betyder inte att jag vill vara som hom !!!

Föresten suger hennes klädstil gillar mycket mer decora och lolita haha lol ;P

2010-04-03 @ 22:35:19
URL: http://zingova.blogg.se/
Postat av: juliaah !♥♥

ahmen guuud !! ta de lugnt gmn skulle ba hjälpa till ,,

2010-04-03 @ 22:55:09
Postat av: zingova

ja jag vet jag tar det lungt :)

du har rätt på vissa punkter men inte alla tyvärr :D

2010-04-04 @ 23:00:12
URL: http://zingova.blogg.se/
Postat av: juliaah !♥♥

öhh jo ? du suger fän ,, sämst blogg ! palla va wnb foki ...................

2010-04-05 @ 23:23:42
Postat av: zingova

öh nej det vet väll inet du :@

alltså är du någon blogg expert eller?

bara för foki skriver inte om decora och sånna stilar iaf inte vad jag vet!



företsen har du ens en blogg :O ?

Jag strävar inte feter att vara värdens bästa blogg :@



2010-04-06 @ 13:06:29
URL: http://zingova.blogg.se/
Postat av: The awesome girl Lola!

ASSÅ VAFAN JULLIAHH!! du e bara så himla feg!! går in på någons fremlings blogg o dissar hela skiten!! asså de e tur att tova inte vet din adress!! för annars skulle du fan ha jävligt många blåmärken jävla fitta!!!!!

och va då hjälpa till!!!!!!!!!! du e bara en liten pissmyr-fitta som inte har något liv så istället försöker du såra andra!! kan slå vad om att du e fet, ful och har inga vänner (inga real friends ivf) så du nöjer dig med att dissa folk på internet!! GÅ OCH HÄNG DIG ISTÄLLET OM DITT LIV SUGER SÅ FETT MYCKET!!!

2010-04-13 @ 10:41:39
Postat av: BloodyRose

Jag älskar Lolita! Men min stil är mer åt Goth. Och jag verkligen VERKLIGEN älskar manga! Särskillt Bleach! Föresten, UNDERBAR BLOGG!!!!!!! =^-^=

Postat av: BloodyRose

Jag tittar även på manga, o min favoritanime är Mahou shoujo madoka magica!

Postat av: BloodyRose

Och juliaah, varför skriver du så elaka saker till zingova? Alla har sin egen stil och en blogg är en blogg, inte en krigszon. Man måste inte stava rätt hela tiden och man kan berätta om vad man vill. Man kan inte göra som andra vill och måste man alltid göra allting rätt hela tiden? Enligt mig skulle det vara väldigt tråkigt om allt skulle vara exakt. Förstår du?

Postat av: BloodyRose

Jag menade att jag tittar på ANIME,inte manga, ledsen, skrev lite fel innan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0