Lolita kjolar!

Konichiwa!



Godmorgon mina gulliga läsare!
Minns ni att jag skrev om söta lolita klänningar från http://talkingclothes.se?
Nu så här på morgonen tänkte jag slänga upp ett litet inlägg
så här på morognen om deras söta lolita kjolar ^^


Om jag skulle köpa en klänning eller kjol från talkingchlotes
Skulle jag såklart köpa en klänning även om dom är dyare
för då gar man nästan hela outfitsen klar förutom ett par söta
knästrupor och så får man inte glömma ett pat gulliga lolita skor till det ^__^
Föresten skulle jag alldrig hitta något som matchade till lolita kjolen haha
Kjolaran kostar 499-549 så dom är nästan endå lika dyara som klännigarna!


















 
♥ Vad skulle du köpa en söt lolita kjol ellern en klänning?
  




Kommentarer
Postat av: Sofie Holm

Allt på bilderna var superfint. Kul med en svensk affär som säljer Lolita, har jag önskat finna länge så man får tacka för tipset! Så jobbigt importera från utlandet för det tillkommer så mycket kostnader. Nu är jag jätteglad! Fin blogg du har också!

2011-02-19 @ 00:17:07
Postat av: anonym

bra blogg tog bara något inlägg och skrev det här

2011-05-28 @ 10:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0