Livet är kort lika bra att göra det roligt!

Konichiwa!



Här kommer en undebar interjuv med 2 av angelic pretty gulliga designers!
har haft en väldigt jobbig vecka känns det som -.-
Ännu är den inte slut så måste piggas upp men älskar värkligen sånna här gulliga
interjuver! Hoppas ochså att mina läsare blir lite uppiggade av detta eftersom
jag själv är väldig deppig ^_^
Så antagligen blir det massa gulliga blogg inlägg som vanligt!
Borde kanske gå och klippa mej snart det kan kanske pigga upp mej lite grann!
Men hoppas att alla mina läsare mår bra iaf!
Men ni får gärna pigga upp mej med lite gulliga komentarer >_<






Det jag skrev i förra inlägget värkar ha missuppfatts lite -.- Jag tänker apsolut inte köpa några sånna där kläder om Zingo inte gillar dom! Men jag lovar att jag ska förklara lite tydligare i mina inlägg så det inte misstolkas! Jag använder endast kläder till Zingo på vintern om han fryser och dte brukar han göra ibland men jag tänker inte tvinga honom på en massa kläder -.-

Kommentarer
Postat av: den där Lola

haha tog du bort alla gräl komentarer! hihi, men de var nog bra endå eftersom vi är vänner nu :) <3

2010-03-28 @ 12:52:55
URL: http://nffngfgurtydgfb
Postat av: zingova

aaah jag får bara ångest av att ha dom kvar :D

2010-03-28 @ 17:29:11
URL: http://zingova.blogg.se/
Postat av: tova

du tog bort min D: nej jag skoja bah xD

2010-03-29 @ 19:11:46
Postat av: zingova

ups! haha dte va g´faktist inte meningen yog bara bort alla liksom :O

2010-03-29 @ 19:54:40
URL: http://zingova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0