Zingo bakar cupecakes

Idag har jag hunnit baka cupecakes!
Fast inte bara jag eftersom brorsan och Zingo var ochså med
och hjälpte till att baka dom ^^ Fast tyvär hann jag bara göra vanliga
choklad cupecakes fast jag ska göra coca cola cupecakesen imorgon
om jag hinner :) För att vara första gången blev dom faktist ríktigt bra!
Men ochså va det för att brorsan och Zingo va så duktiga :)
Fast jag hadde glömt att köpa någar ingridienser till baket så fick springa på
affärn några gånger haha ^^ Eftersom det här gick så bra ska jag nog forsätta
att baka cupecakes på helgerna ^_^
Härt kommer lite bilder från baket :)














♥ Hittade receptet på http://www.recept.nu/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0