sushi tvål

Här kommer ett litet inlägg om värdens sötaste tvålar enligt mej ^__^
Hittade dom här sushi tvålarna idag asså dom är så söta att jag
skulle nog ha beställt dom atomatiskt om dom nu inte var slut :(
Synd för vem skulle inte villja ha sånna här söta tvålar att ha i badrummet?
Jag skulle iag villja ha det! Vad glad man skulle bli varje trött moron när man är tvungen
att stiga upp tidigt så ligger dom här söta trålarna vid handfatet ^^
Det skulle jag iaf bli glad av :) och kanske lite piggare.
Måste nästan beställa dom när dom kommer in igen om jag inte har glömt det då!
Men iaf kan tyvär nästan bara skriva ett inlägg per dag om något söt eller rolig sak
eftersom jag har så mycket läxor nu att jag knappt inte hinner skriva om något annat :(
Men snart är det helg igen jippi!
Dom ser faktist ganska värkliga ut ^^








♥Hittade dom på www.roligaprylar.se för 89kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0