Star wars usb minnen

Konichiwa!
Jag har inte hunnit blogga så mycket den här helgen!
Det beror på att jag har haft anndra viktiga rätt mycket saker som har behövat
avklaras den här helgen som spanska läxa, sen har jag varit ute med Zingo,
och sen har jag pysslat med att göra lite nya roliga smycken ^_^

Men hittade dom här super coola Star wars usb minnena idag!
Har börjat älska Star wars saker plötsligt jag har inte ens sett filmerna eller
läst böckerna lite knäppt ^___^ Men iaf så ska jag nog ha som mål att läsa
alla böckerna och se filmerna tills i vår :) Men jag vet att typ alla bloggare
skriver om roliga usb minnen och det kan bli lite tröttsamt men är faktist tvungen
att göra det nu >_< Fast dom är rätt dyra kostar 459.- och dom rymmer
4gb och dom är 7 cm höga. Hitta dom på www.roligaprylar.se








 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0