Sötaste saken hittilst!

Är bara tvungen att skriva lite mer om Hello kitty ^__^
För jag tror jag har hitat den sötaste saken hittilst i den här bloggens historia!
Inte för den är särsligt lång men har hållit på i några månader nu haha :P
Sötaste prylen någonsin jag har hittat skulle värkligen villja köpa en
sånn men jag har tyvär inte råd :(
Snyft men kanske någon dag kan jag köpa den här undebart söta plagget! ^^
Då skulle jag apsolut ha den i skolan så ofta jag kunde :)
Men kanske kanske jag kan köpa det här söta klädesplagget någon gång :(
Hittade den på http://www.akinaiblog.com












♥Hitta tyvär bara en bild på det här ur gulliga klädesplagget.








Kommentarer
Postat av: Linda

OJOJOJJOJ!! jag VET vart dom plaggen finns! Det är en svensk sida som heter okeari! Gå in dit! Dom finns i rosa, babyblå och nån annan färg! Många kramar~ Linda

2011-06-22 @ 20:49:47
URL: http://lindakemii.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0