söta stövlar!

Förut brukade det vara riktigt svårt att hitta fina gummistövlar!
Men nu på senare år har det kommir riktigt söta sådana :)
Så har länge funderat på att skaffa mej ett par gummistövlar
efter alla slaskiga vintrar som har varit!
Inte för gummistövlar är särsligt shöna skor är dom väldigt bra att ha
slaskiga vinterdagar eller när man är ute i skogen med Zingo >_<
Men nu när det äntligen har varit snö en vinter har jag glömt bort att
leta efter några söta gummistövlar ^_^
Men idag när jag som vanligt surafde runt lite hittade jag dom här undebara
stövlarna! Så funderar jag på att skicka efter något par av dom här super gulliga
hello kitty stövlarna ^^




















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0