Söta hörlurar

Konichiwa!
Idag har jag hittat en massa roliga och söta hemsidor som jag
kommer blogga om iframtiden >_<
Men idag hittade jag några väldigt söta hörlurar som jag bara måste blogga om ^^
Skulle gärna ha dom här dom är helt undebart söta!
Hittade dom när jag bara slö surfade lite på bloggar och hemsidor hittade
jag dom här söta hörluarna är galen idom!
fast tyvär är det ingen svensk sida så portot blir rätt dyrt :(
Men iaf om någon annan mer en jag har blivit galna i dom går dom
att köpa på http://www.swimmer.co.jp
Villken är eran favorit min är dom vita med glassar! 
Men ska till Stockholm igen på Lördag :)







            
















♥Vad dom kostar står på deras hemsida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0