shoping i stockholm

            Äntligen har stockhoms shoppinge blivit av ^^ Skulle igentligen har varit där innan jul
            men det blev inte av. Har typ inte varit där på flera månader! 
            Så har blivit lite less på att handla alla kläder och allt här >.< Så nu har jag äntligen
            hunnit handla lite bra manga lite kläder och lite anndra saker man inte får tag här hemme ^^
            Fast har inte handlat så mycket eftersom jag precis har köpt min nya laptop :P
            Men iaf hann jag köpa en snygg vinterjacka och 2 par luvtröjor lite godis 
            och 3 manga böcker och någon bok men ochså en super söt Hello kitty necessär ^^
            Fotar sakerna imorgon eftersom det är bättre ljus och då har säkert min laptop
            kommit den kom iaf inte i dag:( Hittade dom här gulliga virkade cupcakesen när
            jag surfade runt på lite saker vet inte var dom kommer ifrån eller vem som har
            gjort dom men söta är dom :) Men iaf komentera gärna om ni gillar min blogg ^^






                                                             


Pussi pussi♥                  

 
           


Kommentarer
Postat av: dani

hej kan du snälla jäga ut mönstret eller sidan moste göra sona är du snäll.fin blogg feresten

2011-09-05 @ 17:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0