Lite från i idag!

              Konichiwa! Idag har äntligen Ilana kommit hem från Irak vad jag har sakant dej♥
              Så det blev lite pressent öppnig av lite försenade julklappar ^^ Men annars har 
              det varit super kallt idag med så jag skulle värkligen behöva nya vinterskor dom
              jag har nu är super söta höstskor som tyvär inte lämpade för vintern :(
              Eftersom jag inte hittade några söta skor som passade i stockholm så får jag vell
              forsätta leta! Fast jag ska ju endå till stockholm på lördag igen så då ska jag nog
              forsätta leta efter några snygga vinterskor  ^^
              Men här kommer iaf julklapparna från Ilana visst är dom super söta?




                                                 

    Fick 2 paket med små söta kawaii kex med choklad fyllning yummy!



 

 



               Night mare before chrismas hårspännen älskar dom ^^



                                               ♥Yummy♥ 


 


            Fick även det här söta hello kitty diademet very cute♥


Ursäkta bilderna brorsans digitalkamera är inte den bästa ;)






    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0