Lite bilder från igår

                 Nu har jag hunnit fotat nästan alla bilderna från vad jag har shoppat i Stockholm
                 med min brorsas digitalakamera hoppas dom blir rätt bra iaf ^^
                 Men ananrs idag har jag inte gjort så mycket bloggar från min gammla data för min
                 ny har inte kommit än :( Men jag och mamma har gått med
                 Zingo i skogen iaf det va skit kallt -15 grader och jag glömde kameran.
                 Men iaf här kommer bilderna från vad jag köpte igår :)






                                                
              Mitt favorit godis måste alltid köpa det när vi åker till Stockholm ^^

 






               Fyndade den här söta Hello kitty necessären för 15 kr :)




    Va tvungen att köpa lite manga på Sf bokhandlen ^^  
     Tokeyo mew mew fyndade jag på ett annat ställe för 15 kr 




     Va tvungen att köpa denna söta tröja på Poisen älskar den♥
            Hittade den på rean för 199 kr ^^



 







                                     Zingo today ;)



Har inte orkat fota allt som jag köpte men här va iaf det mesta ^^


Pussi pussi♥    
       
      
 


             



                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0