Hello kitty skor

Hittade dom här super söta hello kitty skorna idag ^__^
Skulle super gärna vill ha dom här gulliga skorna och ha dom som
vinter skor! Men tyvär är dom super dyra bara skorna utan frakt eller någor kostar
99,99 $ så har värkligen inte råd att köpa dom :(
Men jag älskar värkligen dom skulle apsolut köpt dom om dom inte kostat så mycket
>_<  Så nu får jag väll forsätta leta efetr några söta vinterskor eftersom jag forfarande
går i mina höstskor :S


men iaf idag har jag varit med Karro sen jag slutade skolan men hon gick hem nu.
Men vi har iaf varit lite duktiga idag och rensat en massa i mina  smycken och
fixat nya snygga smycken av dom gammla ^^  Så vi har varit lite miljövänliga :)
Vi har faktist fixat gätte snygga örhängen till Karro eftersom jag själv inte har
hål i öronen tyvär :S














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0