Hello kitty saker

Har äntligen fått i batterier i min söta lilla Hello kitty klocka ^_^
Jag köpte den i sommras när när vi var på Gotland i ett litet loppis.
Jag fattar inte varför jag  först nu jag sätter i batterier när jag inte ens
visste om den funkade >_< Fast man kan säga att jag chansade den lite
eftersom den kosta bara 40 kr så jag tänkte skit samma och köpte den endå.
Som tur funkade den så nu kan äntligen börja använda väckarklocka ^^
Hann inte baka cupcakes idag ska göra det imorgon istället. Måste plugga imorgon
till spanska testet vi har på Fredag skulle igentligen gjort det idag men 
jag orkade värkligen inte nu är för trött :O 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0