Gulligt när det rengnar

Här kommer ett litet snabb inlägg om några jätte söta paraplyn jag hittade idag ^^
Jag tycker man blir gladare när saker är söta eller roliga en när allt bara ska va trist
 Så i fall det rengnar kan man ju iaf bli lite gladare om man har ett
gulligt paraply eller ? Sidan jag hittade dom på heter www.asiajam.com ^__^
Dom har skit söta saker där! ´Frida tupsade mej om den sidan älskar den!
Så jag kommer nog antagligen blogga mer om saker där ifrån i frammtiden













Kommentarer
Postat av: Frida

Gillade pandan och björnen bäst<3

2010-01-30 @ 23:41:07
Postat av: Tova

jag gillar kaninen eller va man nu ska kalla det mest! ^^ och pandab såklart!

2010-01-31 @ 20:27:45
URL: http://zingova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0