Dagens shopping

Konichiwa!
Idag har faktist jag och Karro varit och shoppat lite!
Asså shoppade inte så mycket saker eftersom jag orkade inte köpa några kläder
då det var super stökigt pga av alla som ville fynda på halva rea priset.
Jag hittade iaf inga fina kläder på rean så jag får väll shoppa lite vanliga kläder nästa
vecka. Varför finns det alldrig det man vill ha på rean? :(
Men Karro hittade iaf en super snygg sjorta som passade henne super bra på HM 
och ett hårband ochså från HM.
Men hittade iaf liten söt sak som jg bara var tvungen att köpa jag ska försöka
 fixa den tille ett halsband ^__^
Sen var Mamma super snäll eftersom hon hade köpt 2 par Hello kitty strumpor
till mej :D Sen hade dom ochså köpt Ben and Jerry glass mums >_<
Så den har jag fått som Lördagsgodis haha :D
















                           Dagen Zingo bild!








Kommentarer
Postat av: Tova! :D

hejhej! ^^ vems kamera har du?? visste ej att du hade en!

2010-01-24 @ 00:02:34
URL: http://lakrisgris.blogg.se/
Postat av: zingova

Jag berättade förut att jag lånar min brorsasa digitalakmera men jag har en egen vanlig fast den suger :(

Nu vet du det ^_^

2010-01-24 @ 20:09:32
URL: http://zingova.blogg.se/
Postat av: zingova

Jag berättade förut att jag lånar min brorsasa digitalakmera men jag har en egen vanlig fast den suger :(

Nu vet du det ^_^

2010-01-24 @ 20:09:35
URL: http://zingova.blogg.se/
Postat av: lilla frida ( squeak! ) <3

Jag har ett par silversvarta hello kitty strumpor X3 dom är jätte söta! jag gillar hello kitty strumpooor och underkläder hah XD

2010-02-02 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0