Ännu mer kawaii ^^

                     Har skrivit mycket om kawaii hela jullovet men nu kommer lite till ^^
                   kan inte låta bli förlåt! Så här kommer änu mer kawaii saker haha jag lover
             kommer skriva mer om anndra saker sen när jullovet är slut >.< Men min älskling är
               klar på måndag så snart blir det lite foton på bloggen så det blir lite annat ochså:)
                   Föresten hann jag inte göra dom där söta cupcaksen :( men kan iaf skriva var
               jag hittade dom:) första bilderna var på flickr.com sen va den det ochså någon
                    på djibnet.com :D. 


                     Men här lite söta kawaii grejs som jag bara älskar ^^ som såklart kommer
                    från min nuvarande favorit kawaii shop http://www.modes4u.com ^^
                     Fast denna gång hittade jag inte några söta kawaii saker utan super sött
                    kawaii godis och snacks ^^ Älsar det på alla förpacknigar finns det 
                  Hello kitty på eller någon annan söt kawaii gubbe ^^ Varför finns det inte
                   sånt här gulliga saker på förpacknigarna i sverige:( Men annars kan man
                  ju skicka efter det på deras hemsida om man är helt galen i söta förpacknigar!
                Vad det är för smaker och hur man beställer och såklat vad det kostar
                står på deras hemsida ^^ Eftersom jag inte har smakat det här så hoppas jag
               att det iaf är lika gott som det ser ut att vara >.<




                                                            

 










































































Pussi pussi♥        




                                                

              


Kommentarer
Postat av: ilana

det finns yamyam här :p haha har ätit två st.

2010-01-03 @ 10:57:05
URL: http://iillaannaa.blogg.se/
Postat av: ilana

yanyan menade jag :p



2010-01-03 @ 10:58:32
URL: http://iillaannaa.blogg.se/
Postat av: Tova ^^

aaaaaah är det gott då?

Har alldrig smakat sånt :P

2010-01-03 @ 17:52:24
URL: http://zingova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0