Till våren ♥

Konichiwa!

Idag när jag gick till skolan i all snö fick jag en känsla av att vårens snart är här.
Knäppt eftersom det är flera decimeter snö ute ^_^
Men den känslan har följt med mig hela dagen rätt knäppt?
Men man blir extra glad av den känslan så har förberet mej
med att leta lite efter söta vår kläder ^_^
Man blir super glad av att titta på dom!
Jag älskar kläder som gör en glad :D Har tyvär inte så mycket sånna kläder :(
Men nu till våren ska jag apsolut skaffa mej lite glada kläder
så man får vårkänslor! Men får i alla fall hoppas att våren endå intekommer nu!












♥kommer med mer vårkläder snart :)

Kommentarer
Postat av: råttan

vilken sida hitta du dom här på?

2010-02-11 @ 21:05:38
Postat av: Anonym

Åhhhhhh glömmde det!

Me sidan heter iaf http://www.loyalarmy.com/

Nu vet ni det ^_^

2010-02-13 @ 22:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0