Snowboard!

Konichiwa!                 

Jag lägtar super mycket till snowboard kursen jag och karro ska gå på!
Har alltid velat lära mig åka snowboard och änltigen ska vi det ^^
Fast igentligen vad det så att jag skulle gå en vanlig kurs i snowboard.
Så kollade jag in deras sida en lördag och då visade sig att den neda kursen
som skulle vara började då. Så nu får vi ta privatlektioner så det ska bli super kul ^_^
Det ska bli super kul längtar! Antagligen blir det några söndagar framöver
men vi får se! Men kommer apsolut blogga om hur det går :)
Men ska nog antagligen åka snowboard på sportlovet ochså när vi ska till sälen det
ska bli gätte kul eftersom hittilst har jag bara åkt skidor!








   
                                                                                            





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0