Saker som gör en lycklig! Del 2

Konichiwa!

Nu ska jag forsätta skriva om saker som gör en lycklig (sakerna gör mej lycklig iaf)
Att leka i snön med Zingo i flera timmar tills tårna fryser till is helst ska Karro
ochså vara med då blir det ännu roligare ^_^
Att sätta på sig alla varma kläder och sen bara springa ut i snön.
En anan super mysig sak när det är super kallt är att sitta och mysa inom hus!
Helst ska det vara med en bra bok och en kopp härlig varm choklad!
Det har handlat rätt mycket om snö nu eftersom jag idag varit ute med Zingo och lekt
Karro var med det var super kul ^^
Men även om det är härligt med snö vinter och kyla så längtar jag endå ibland
till sommaren!





Haha gulliga mössor blir jag lycklig av!
Tack Frida för du tipsade om denna söta mössa!
 Ett problem nu är att jag inte vet villken jag nu ska köpa!




Blir inte alla glada av söta tröjor eller?



Söta usm minnen älskar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0