Saker som gör en lycklig! Del 1

konichiwa!

Tänk så många saker som gör en lycklig ^^
Ibland kan allt kännas så värdelöst så har tänkt på lite saker som gör en lycklig!
Som söta kompisar som tar med en på semelfika efter skolan (kommer med bilder sen)
Min snälla brorsa som jag får låna hans digitalkamera av ;)
Min super snälla kompis Ilana som har fixay min super söta design till min blogg (har glömt skriva det
sorry!) Tack! Men ochså allt anat som gör en lycklig som...
Men ochså min söta huns som bombadera mig med pussar varje dag älskar dig Zingo♥






Värdens sötaste cupecake tröja blir glad bara jag tittar på den ^_^




Saker iform av små söta bakverk gör mig riktigt lycklig!






Söta brillor gör mig lycklig och att det snart är sommar!





När han var en liten valp! Fast han är exakt lika gullig nu fast bara lite större :D.
Grattis föresten Zingo som fyllde 9 månader för inte så länge sen!


Kommentarer
Postat av: Frida (råttan) =3

Vad söt Zingo är <3!

haha raggar glasögon!XD

Man vill äta upp den där väskbakelsen:O

Du gillar cupcakes tror jag? :D

2010-02-03 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0