Muffar tillbaka till Stockholm

Konichiwa!                                                                                                                     


Har haft en rätt bra dag ^_^ Hopps er dag ochså har varit bra!
Har varit super trött det kanske men bara kanske beror att jag har
inte sovit särsligt mycket i helgen haha :D Men vara med Stockholm med klassen
så vi slapp vara i skolan shönt! Hittade som tur var muffarna i sista sekunden
innan jag skulle gå ^^ Så dår frös jag iaf inte! Ska till semlerian imorrn med
Karro och några andra det ska bli kul! Mitt favo halsband gick tyvärr sönderr
i helgen :( Det var det jag fixade med och några andra när jag var med Karro
för några veckor sedan :) Ska kanske visa dom någon dag!
Efter skolan stack vi till Jenny och kolla in hennes nya lägenhet super fin!
Hälsade på deras söta katteranars brukar katter hata mej men dom här
små älsklingarna älskade mej ^_^ Synd att jag inte kan ta med kameran
överallt eftersom det är brorsans :( Men ska nog skaffa egen när jag får råd!
Har engelska prov imorgon kul!














Kommentarer
Postat av: Råttan

söta!!!

2010-02-16 @ 18:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0