Kera

     Konichiwa!

Eftersom jag inte derkt har någor för mej (förutom läxor) så
tänkte jag att jag kunde blogga lite om tidningen jag köpte igår ^__^
Först var jag lite tveksam att köpa den eftersom den var rätt dyr och jag visste
inte om den var lika bra som Gothic and lolita bibel!
Men efter jag nu "läst ut den" så har jag märkt hur bra den är!
Så tänkte visa lite bilder ur tidningen ^^
Funderar på att ta fram mamma symaskin och sy någon söt klänning!
Kanske rätt svårt eftersom jag är inte värds bäst på att sy men vi får se. 

♥ Den är proppad av japsnakt mode

♥ Inehåller en massa street fashion ^^

♥ Den inehåller en sminkskola steg för steg hur man får den perfekta looken

♥ Den är billigar en Gothic and lolita bible












































♥ Som ni kanske märker är den rätt svår att läsa eftersom den är på japanska!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0