Kawaii mössor!

Konichiwa!

Hittade dom här söta mössorna idag och har nu stor lust att byta mössa!
Åh jag måste värkligen och nu menar jag de skicka efter någon av dom här ^_^
Älskar värkligen den här gulliga designen på mössorna! Men lägg ochså märket
till den roligt söta designen på mössorna att dom är vantar och möss i ett våldigt praktist :)
Ska nog skcika efter dom på Fredag om jag hiner!
Jag tänkte skicka efter dom andra sakerna till våren!






















♥hittade dom såklart på www.kawaiidesign.se


Kommentarer
Postat av: lilla frida ( squeak! ) <3

Jag tror du skulle passa jätte bra i Isbjörnsmössan som finns på kawaiidesign.se asså gud va söt du skulle va i den :D du e söt nu med men du fattar<3

2010-02-02 @ 21:07:14
Postat av: Zingova

aaaaaaah kan skriva om den sen!

Tack föresten ♥

2010-02-03 @ 10:22:13
URL: http://zingova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0