Semeltime!

Konichiwa!

                                                                                                                          
Har jag varit med polarna och ätit semlor på semleria ^_^
Jenny och Lola hängde med till semlerian det var riktigt mysigt
och sitta där med en varsin semla och mumsa på ^^
Det var iaf väldigt kul att Jenny och Lola följde med eftersom dom
inte gjorded det förrra gången vi var där. Men hade ännu en mysig dag!
Äntligen kan jag vara lite social! Anars har jag bara umgåts med kompisarna i
skolan och inte på fritiden :S Men det har varit så mycket prov och pluggandet
så har inte hunnit vara så social tyvär. Men engelska provet gick super bra!
Så jag har tagit enn ledig dag från alla läxor och  umgåtts med kompisar istället!
Men det har varit en härlig dag! Jag hoppas ni läsare haft en super bra på semeldagen!
Eller fetisdagen som man ochså kan säga haha :)
Tyvär inte kunnat fota eftersom jag glömde kameran haha smart av mej!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0