Foki tävling!

Konichiwa!

Är bara tvungen att vara med i Fokis (www.fokis.se ) tävling om tröjor
från phoenixthshirt! Jag kunnde  värkligen inte bestämma mej ^_^
Men jag älskar värkligen tröjorna http://www.phoenixtshirt.com jag skulle villja
ha alla tröjorna där ifrån! Men den här tröjan jag valde gillade jag extra mycket och
den är väldigt speciell för mej eftersom.... Faktist är den väldigt speciel för mina
kompisar är jag deras Little miss sunshine för att jag alltid är den glada och lyckliga ^_^
Andra kanske är littel miss birtday eller något anat men  
alltid varit Littel miss shuneshine! Och det är ochså därför jag vill ha den tröjan ochså!
Men det var endå väldigt svårt att välja eftersom jag älskar så många tröjor där ifrån :)
Men jag tycker att alla min kära läsare ska va med i tävlingen :D
Fast mi får skynda er eftersom det avgörs imorrn!
http://www.phoenixtshirt.com/sv/articles/2.19.1740/rainbow-little-miss-sunshine-by-junk-food
Men jag har så jävligt söta vänner spm däger så om mej det är bara därför!
Jag själv har alldrig tänkt på det själv på det själv har jag alltid tyckt att jag va den arga haha :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0