En glädje spridare!

Konichiwa!


Nu skriver jag ännu ett inlägg men det beror på en sak :D
Ilana har precis lärt mej hur man fixar videosar till bloggen! Har inte vetat hur
men gör innan (pinsamt -_-) men nu ska jag fixa det haha :P
Så nu kommer en liten söt video som jag blir riktigt glad av!
Men iaf min dag har faktist varit rätt OK! Äntligen har jag kunnat vara lite social
(förutom i skolan) Träffade Ilana idag ÄNTLIGEN :D Det var ett tag sen!
Men har haft så mycke läxor så har inte hunnit med att vara social :(
Kanske ska ha liten filmkväll med Lola och Jenny i helgen det ska bli kul!Älskar den





♥Visst är den gullig? ^_^ Iaf för alla som tycke om Hello kitty :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0