Alla hjärtans dag!

Konichiwa!


Glad alla hjärtans dag minna käta läsare ^_^
Hoppas ni har haft en bra dag och spenderat den på att vara med 
sina nära och kära♥ Själv har jag sepnderat nästan hela min dag i 
backen och åkt snowboard hela dagen med Karro! Senare på dagen 
kom min brorsa ochså och åkte lite skidor. Men efter ha spenderat en
hel dag i backen så blir man väldigt trött :s 
Så har tyvär inte hunnit allt jag skulle göra idag som att baka 
valentine cupecakes och plugga lite. Men orkar värkligen inte det nu!
Får sjuta upp det till morgondagen! Typiskt mej att alldrig orka göra något ^_^ 
Men hela min kropp värker av träningsvärk och trötthet!
Men hoppas iag att ni haft en bra alla hjärtans dag ^_^




  
                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0