Alla ♥ dag i efterskott!

Konichiwa!


Ännu en mysig dag tillsammans med vänner :)
Dom senaste dagarna har jag varit ovanligt social och
tyvärr sjutit upp läxor för ett tag. Super shönt att äntligen kunna
umgås lite efter alla dagars pluggande ^^ Så nu har jag suttit och
pluggat lite! Sjukt tråkigt men det är sånt som måste göras!
Efter jag och Karro hade kommit hem efter vi varit på stan lefter
någon timmes shopping träffa vi Lola och Jenny som precis varit och
handlat  försenade Alla ♥ dag pressenter så gulligt av dom ^_^
Så vi gick upp till mej och hade lite försenat Alla ♥ dag mys!
Här kommer några bilder från dagen!
Men måste komma ihåg att handla någonting till dom ochså ^^
Till Karro med föstås efetrsom jag ochså redan fått hennes haha!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0