Myströja!

Konichiwa!



Tyvärr mina gulliga läsare är jag en nattbloggare eller kvällsbloggare min fantasi
flödar endast på natten/kvällen ganska jobbigt men så är det tyvärr! -.-
Men jag ska försöka att blogga lite på dagen ochså.

Har hittat en super söt tröja som värkligen ser sådär mysig ut som man
bara vill krypa in i! Tyvärr har jag bara sparat den på datorn och nu
när jag tittar runt värkar inte tröjan finnas kvar :(
Det är nästan alltid så för mej när jag väl bestämt mej för att köpa något
sä är det nästan alltid slut -.-










Är den inte super gullig >_<
I fall ni har sett den någon anan stanns får ni gärna tipsa mej om vart den finns!
Hoppas jag värklgen att denna mysiga tröja en dag blir min!
Åh den ser bara för mysig ut!
Glöm inte att komentera om ni vet var den finns det skulle göra mej super glad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0