Kawaii picture!

Konichiwa!



Titta vad jag hittade på min lilla älskling idag då!
Den här underbara sidan hade jag nästan glömmt bort!
Gå bara in på www.puricute.com (man behöver inte vara medlem för att göra puricute)
För er som inte vet någonting om det här ska jag förklara!
Puricute är en sida där man kan pimpa ens foto med olik gulliga saker
(tex ramar med söta figurer och gulliga gubbar) Man kan nästan
säga att det är som photoshop bara att det är mycket sötare och att man
inte kan göra allt som man kan med photoshop ^__^
Man kan sitta i timtal och göra super gulliga foton av sina gammla vanliga!
Du kans sen även köpa dom på klistermärken om du vill (men då måste man va medlem)







Tyvärr gick dte inte att fixa bilder på Zingo :( så det fick bli det här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0