nästa inköp!










                                                    



        Visst kan man inte göra något anat en att älska dom här söta conversen!
         Converse har faktist blivit ett måste för att det ska bli vår ^__^
        Hoppas bara dessa underbara converse finns här! Anars får det bli Stockholm
        på Fredag för jag måste ha dom hära! Fast det blir någon Stockholm på Fredag
                         endå eftersom dte är rea i favorit butiken
                                              enjoy it! 
 


           ♥ Föresten blir det en ny blogg till veckan eftersom har helt tappat lusten
              att blogga på denna blogg eftersom allt blev så knäppt + komentarer
               så jag har bestämt mej för att skapa en ny blogg >_<




         ♥ Föresten har jag blivit läskigt beroende av denna låt och musikvideon med!
             En väldigt hemsk känsla men samtidigt så bra! Så är tvungen att lägga upp
             den! Så ni är tvungna att älska den ni med!











Kommentarer
Postat av: ilana

dina var inte så haha..

2010-04-09 @ 17:25:33
URL: http://iillaannaa.blogg.se/
Postat av: zingova

NOPE :(

2010-04-10 @ 12:04:22
URL: http://zingova.blogg.se/
Postat av: lola tjejen du vet

men dom du har nu är endå asa söta :)

2010-04-13 @ 10:41:00
Postat av: jenny the best

jag giilar converse XP jag vill också ha någr....gula :3

2010-04-24 @ 16:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0