Glad påsk!

Konichiwa!


Idag har jag varit riktigt social och inte ägnat hela min tid vid datan
(som annars vid alla anndra lov) Fick värdens bästa film
i påskkpressent? Spirite away ^__^ Har super länge velat ha den filmen
och nu fck jag den *över lycklig* Så jag och min brorsa har suttit och tittat
på den hela kvällen! Har även ätit super mycket påskgodis
och letat ägg såklart haha :P
Men vi ses imorogn och då blir det lite bättre uppdatering hoppas vi >_<



























Vad tyckte ni?
Värkar den inte super bra eller vad tycker ni komentera!!!

Kommentarer
Postat av: lola tjejen du vet

har den :)

2010-04-12 @ 22:00:20
Postat av: jenny

den verkar as bra måste se deeeeen :O

2010-04-20 @ 19:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0