?

Konichiwa!



Jag har slarvat ganska mycket i denna blogg (tex med stavning)
som inte går att rätta till för då blir det väldigt konstigt med datumen :(
Men jag ska försöka skärpa mej >_<

Jag kan hålla med att det har varit
väldigt slarvigt på vissa ställen! Men jag ska försöka bättra mej och kolla
igenom så det inte blir att jag bara skriver så det blir dubbel bokstäver överallt
och jag bara skriver på hehe. Jag ha även glömmt att kategorera dom flesta
av mina blogg inlägg och det har gjort att det har blibit väldigt knasigt :S


Det har fått mej till att tappa blogg lusten eftersom jag inte vill att det
ska se ut som en lite "normal" blogg och inte som en full kossa
som skriver! Så jag funderar på att starta en ny blogg eftersom
den här är ganska misslyckad hehe!


Men jag har inte bestämmt mej än!
Men jag vil först fråga dom som läser denna väldigt knasiga blogg
om vad dom tycker om jag ska börja på nytt eller ha kvar
min gammla blogg?







♥ Bilden är som vanligt lånad från google >_<


detta skulle komma upp igår men men ja jag och blogg.se har bråkat lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0