Beroende framkallande!







Nu har vi set ännu en av Hayao miyazakis underbara filmer!
Denna gång blev det Naucia the walley of the wind ännu en underbra film!
Jag har blivit super glad av alla hanns filmer jag hitilst har sett  ^__^
Men över huvud taget tycker jag att japanska filmmer gör en extra glad
eller vad säger ni !? Jag och brorsan kommer nog köpa alla och se klart dom
under påsklovet helst om dte ska vara sånt här hemskt väder -.-


Men jag får ursäkta för dålig trailer hittade ingen bättre på youtube!
Men se filmen en då den är värkligen super bra!


Var tvungen att låna den här bilden från google!
Den är bara för gullig eftersom den föreställer Hayao miyazakis
och karaktärer från alla filmmer som han har gjort!
Tyvärr vet jag inte vem som har skapat den här underbara
bilden men den var iaf väldigt fin >_<











                                                         






                                                  


















Kommentarer
Postat av: lola tjejen du vet

jag har sätt alla Hayao miyazakis filmer :) dom är super DUPER bra! och jag har nästan alla av dom :)synd bara att han kommer dö snart :( men hans söner gör ju nästan lika bra filmer :D så det kommer nog ett par filmer tilll :)

2010-04-12 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0