Täbycentrum

Idag spendera Lazin och jag nästan hela dagen

attt shopa i Täbycentrum♥Vi kollade i masssa

roliga affärer :D. Sen åt vi på Burgerking

antagligen sista burgaren på väldigt länge!

Om ni undrar varför är det för att efter julen ska

jag äntligen får bli vegiterian (yippi!)^^.

Jag handla lite kläder! En super fin skorta♥

på HM divided för 199kr. Sen fyndade jag 

ett par supper snygga legings på rean 

för bara 50kr (hadded kostat 149 kr)

ochså på Hm divided! Jag handlade inte

så mycket men ska julhandla senare ^^. 

Jag kommer med bilder sen!!!

men nu ska jag nog göra mej

I årning för i morgon. Jag måste upp

tidigt:(.





//Zingova.                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0