Vego jag

                       Här kommer några söta matlådor jag vill ha!
                       med mina favorit bönor Mameshiba♥
                      Kanke borde skaffa sånna nu när jag har blivit vegeterian!
                   Eftersom dom i vårt kök i skolan kommer nog inte uppskatta att jag
                är både vegiterian och laktosintolerant ^^. Men en rätt till kan dom väll iaf laga:) eller?
                     Fast kommer nog köpa dom endå dom var ju så super söta >.<
                       Hittade dom på http://www.from-japan-with-love.com/






                                                          

 

 

                                                      



 




pussi pussi♥

Zingova.
                                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0