Stockholm

                                 I dag skulle va jag i stockholm med klassen ^^.
                           fats innan vi åkte rill idrottsmuseet så fick vi shoppa lite i Gammlastan ^^.
                        Så jag och Lola och Jenny stack så klart till sciefictionbokhandeln och handla lite!
                      Sen skulle vi till Poisen men den va stängd :( . Sen var vi tvungna att gå till baka
                   men innan det va jag bara tvungen att handkla denna lilla söta♥ skelanimales dockan
                  för 98 kr och en manga pins för 28 va bara tvungen ^^.... Sen åkte vi till det super
                tråkiga Idrotts museet :(. Sen skulle vi åka hem förutom Jemmy och Lola som stannade
              kvar i stockholm va jag är avendsjuk :(. 

                         
                             
                                                        Söt va♥?
       





                                        



                                       
                         
   

                                                                

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0