Jippi♥

Jag kanske kan låna min brorsas digitalkamera!
Eftersom jag fick pengar istället för en kamera och jag vill vänta till 
jul så jag kan köpa någon bättre♥!
Så snart kan jag äntligen börja fota lite ^^ och lägga ut på bloggen!
Vi ska bara hitta den där saknen så man kan föra över bilder till datan.
Så nu äntligen kan jag börja skriva lite mer om min vardag :).

















         
                                                                         






                                                        

      


                              



                            






                                                    
                                 

                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0