muffins och snö....

                      Det har blivit kallare och snöat änu mera idag ^^.
                  Har varit och handlat dom sista julklapparna för i år!
                 Fast Zingos är kvar men han ska jag nog köpa något gott till ;).
                       Har öppnat mina första julklappar för i år ^^
                     jag kunde inte hålla mig haha :). Jag fick en super söt 
                        liten sabo kappa gubbe som jag har hängt på min mobil
                        den är värkligen sååååååååå söt ^^ fick den av Frida ;).
                        Sen fick jag lite pengar av Lola det kan man alltid behöva :D.
                           Men har hittat super gulliga hårspännen på modelmini.se
                           För 45 kr . 
                           dom e bara för söta♥.







                               
                                                 Visst är den söt?    




                                                                         
                                         Jag bara måste ha dom här ^^
                         





                    
                              
                    
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0