mameshiba jul!

               Lägtar redan till nästa jul så jag kan skicka efter dom här super söta
            
jultomtarna iform av mina favorit böner Mameshiba ^^
         Måste nästan skicka efter dom nu för dom är för söta >.<
          Fast kanske får vänta ett tag eftersom jag nyss köpt min nya älskling min laptop ^^
           eftersom jag nu är rätt pank och med frakten blir rätt dyrt :( men men kanske till våren :)
              Men kanske redan nu ska bestäma villken färg jag ska köpa?
               i synd att julen redan är över :( annars skulle jag köpt dom på derekten!
         

             













                                                             












Pussi pussi♥

Zingova.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0