Kawaii >.<

                        I dag måste jag bara skriva lite om Kawaii^^. 
                     Ska göra det i forstättningen ochså efetersom jag
                    nästan inte skrivt nästan något om det >.<
                Men här kommer lite saker som man kan ha på mobilen
                     med min favorit bönorna mameshiba!
                                  Visste e dom undebara?
                              
                
                                                          
 
                     






                                                              
                                                         mameshia mobilsmycke♥



                                                        
                                       Änu ett mameshiba mobilsmycke 


                                                                 
                          Men kan inte få nog med mobilsmycken ^^. 

                                                                     



                                                           
                         En söt mameshib väska man kan lägga mobilen i ^^.



                                                               
                                      Jag kan inte få nog av dom här söta bönerna ^^!!!




                                                                     
   Änu ett riktigt gulligt mobilsmycke iform av en mameshiba böna♥


                                            
                           En av mina favorit mameshia bönor >.<!




                                 


                                    


                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0