Jul......

                     Nu har jag äntligen slagit in alla julklappar ^^
                       Har köpt den sista till Zingo idag han fick lite 
                godis 10 torkade korvar och en godis ben mumsigt >.<
                   Tyvär kan jag fortfarande inte fota något efter som jag inte har hittat
                     överföring saken till Leos digitalkamera ( min brorsa)  ;(
                     Men ja ja ska forsätta leta! Nu har vi äntligen klätt granen och snart är ochså
                 hela lägenheten pyntad för julen♥. Men kanske hamnar den här
                  julgranskulan ochså i granen ^^?






                                                             
            Denna söta coca cola julklua hittade jag på juögrejer.se



 

Det kommer flera senare om jag hittar några ^^
















                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0