jul shopping!

                     Nu har jag och Karro äntligen varit och köpt juklappar!
                       Nu har jag nästan avklarat nästan alla julklappar till mina vänner
                       och till min familj ^^. Har bara några kvar som jag ska köpa
                         i morgon så då är alla julklappar klara! Men när man går och julhandlar
                         hittar man nästan alltid saker till sig själv så efter denna shopping runda
                         är min önskelist några meter längre än förut ^^.
                                               



                       


            




                                              
                       
                    
                      


   
                                  
                          
                 
     


      



   



     




      


 





 



          Äskar värkligen doma här bilderna♥!


Flera fina bilder finns på www.flyingczechman.org


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0